torsdag 12. januar 2012

Student...?!..

God Torsdagsmorgen!

I dag skal jeg på NAV, og jeg gleder meg! Tenk på det du. jeg skal i et møte med ny saksbehandler, og vi skal snakke og planlegge min nye hverdag. Og det gleder jeg meg til! En ny hverdag.
Det er noen år siden sist jeg var student...det er faktisk 21 år siden jeg tok fagbrevet..
Og nå vil jeg på skolebenken igjen. Ikke bare fordi jeg har lyst, men fordi jeg i utgangspunktet må.
Jeg har et rekkverk (les.kroppen) som ikke vil være med på å praktisere faget mitt, frisøryrket.
Og det synes jeg er forferdelig trist, fordi jeg elsker faget mitt!
Men, nå har jeg forsonet meg med det, og når en dør lukkes, så åpnes det en ny. Og den nye døra skal jeg åpne i dag på NAV.
Nå har jeg opplevd en del av systemet vårt gjennom halvannet års kamp om hjelp for min sønn. Og det er ingen hemmelighet at barnevernet i Kr.sand har store utfordringer, og til tider kan virke totalt ute av kontroll og det komplette kaos..
Jeg har jo hørt om NAV, og jeg har vært der flere ganger, så jeg regner med og håper på at det er nå systemet skal vise seg fra sin beste side..
Se hva som skjer.....

Have to run.

Linn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar